Klachtenservice
Welkom op onze klachtenservice pagina. Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft en wij willen graag samen met u kijken naar een passende oplossing. Daarom hebben wij dit formulier voor u opgesteld, zodat u uw klacht bij ons kunt indienen.
Om uw klacht zo goed mogelijk te kunnen behandelen, vragen wij u vriendelijk om onderstaand formulier volledig in te vullen. Hierdoor kunnen wij een duidelijk beeld krijgen van uw klacht en u een passende oplossing bieden.
Mocht u aanvullende documenten of foto's hebben die relevant zijn voor uw klacht, dan kunt u deze uploaden via het daarvoor bestemde gedeelte in het formulier.
Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen contact met u op te nemen om uw klacht verder te bespreken en te kijken naar een mogelijke oplossing. Indien er meer tijd nodig is om uw klacht te onderzoeken, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Wij bedanken u voor uw medewerking en wij nemen uw klacht serieus. Samen kijken we naar een passende oplossing voor uw probleem.
Om uw klacht zo goed mogelijk in behandeling te nemen vragen wij de volgende informatie:
- Naam en contactgegevens (naam, telefoonnummer, e-mailadres).
- Ordernummer of factuurnummer.
- Beschrijving van het probleem of de vraag.
- Afmetingen van de kozijnen.
- Datum en tijd waarop het probleem is opgetreden.
- Gewenste oplossing.
- Eventuele bijlagen, zoals foto's van het probleem. (foto's gelieve van dichtbij, 1 meter afstand en het totale kozijn).
Vul ons serviceformulier in - klik hier
*Let op!
Producten met een zichtbaar gebrek of schade mogen niet worden geïnstalleerd voordat wij de Klacht hebben behandeld. Als het product toch wordt geïnstalleerd, wordt het als goedgekeurd beschouwd. Als de klacht onterecht blijkt te zijn, door verkeerde installatie, verkeerd onderhoud of dergelijke, behouden wij ons het recht om een factuur te sturen.
Voor alle garantievoorwaarden bekijk onze "garantievoorwaarden"